Romania, esti iubita !!!

Da, Romania, esti iubita!!!

images

 

“ – So how do you want your hair today? She asked me with a big smile on her face.

–       Oh I just want a wash and a blowdry. I said.

–       Ok, that sounds good. Can I get you anything, coffee, tea, water?

–       A glass of water, thank you.

–       Where are you from ? she asked.

–       I am from Romania, and you?

–       Romania… oh… “

 

Si asta a fost tot, asta a reusit sa ma puna pe ganduri, cum se face ca o coafeza in Londra reuseste sa aiba o asa atitudine doar pentru ca eu sunt din Romania? Recunosc asta nu a fost singura data cand mi s-a intamplat ca oamenii sa isi schimbe expresia fetei sau pur si simplu sa isi idea ochii peste cap in momentul in care am spus ca sunt din Romania. Mi se imatur, dar in acelasi timp ma intreb cum de am ajuns in situatia asta?

Unde sunt oamenii care fac cinste locului in care s-au nascut? Unde sunt oamenii care vorbesc cu mandrie limba romana cand pleaca din tara, fara sa isi idea coate si sa sopteasca “  Nu mai vorbii mah in romana ca ne aud astia si poate isi dau seama de unde suntem” . Ce e asa de rau cu faptul ca suntem din Romania?

Nu imi amintesc sa fii invatat la scoala ca Romania este un popor de tigani, sau de incapabili, sau de hoti, sau oamenii care cauta sa insele.

Nu imi dau seama cum de am adus in situatia asta?

Cum se face ca pe strazile Londrei toti cersatori vorbesc romana?

Cand am ajuns cersatori Europei?

India, o tara cu 1,2 miliarde de oamenii, din care mai mult de jumatate sunt fara locuinte si fara mancare sau sunt fermieri si isi muncesc pamantul constienti fiind ca e singura lor sursa de venit, ei reusesc sa isi tina cersatorii acasa. Oriunde in lume nu am vazut un singur cersator din India.

China, o tara care a preluat conducerea mapamondului in materie de productie, isi tine oamenii saraci acasa. Si ei sunt multi…

Refuz sa accept ceea ce vad pe facebook sau la televizor. Oameni care nu pot vorbi limba materna devin idoli pentru generatii intregi.

Chiar suntem o tara care nu are mai mult de oferit decat Gigi Becali, cersatori in Londra, hoti in Italia, prostituate in Dubai si … peste tot in lume? Chiar trebuie noi sa facem toata treaba murdara ?

 

Crede-ti-ma fetelor, fata voastra draguta valoreaza mult mai mult decat corpul expus non stop.

Crede-ti-ma baieti, banii se fac si in mod cinstit si rapid si multi, daca va doriti asta cu adevarat.

 

Trebuie doar sa te concentrezi pe ceea ce vrei, THAT’S ALL !!! Asta e secretul, stabileste ce vrei si apoi go for it.

Leave a Reply

