Here and there

Hey,

DSC00342

Yesterday in the morning I flew down to Bucharest, Romania. London was my home for months but now I decided to take a break and spend some time in my country. I started to “taste” the romanian style right from the airport. The gate for the flight to Bucharest was the loudest in the whole area.

Ieri dimineata am luat primul avion catre Bucuresti, Romania. Londra m-a gazduit pentru cateva luni bune, insa am decis ca este vremea sa iau o pauza si sa petrec un timp in Romania. Am “gustat” stilul romanesc inca din aeroport. Poarta de imbacare era, cred, cea mai aglomerata si zgomoasa in acelasi timp.

However, I was quite happy to come back home. I always have this happy feeling just thinking of Romanian food and my mother’s “sarmale” and my grandmother’s  “gogosi”.

Oricum ar fii fost, mereu am un sentiment de bunastare cand ma intorc acasa. Doar gandul mancarii romanesti, sarmalele mamei, gogosile bunicii, imi aduc un sentiment de fericire si in mod automat, imi aduc zambetul pe buze.

sarmale_te

508x318_gogosi-cu-lapte-acru-170663

In the plane I had the “luck” of sitting next to a very ‘active’ person. A guy who couldn’t stop talking about his wife, mother, children, family, food, phones, cars, life, money, the stuff he’s doing. (read verbal diarrhea)

In avion am avut ghinionul de a sta langa persoana foarte activa. Un domn care a vorbit despre nevasta lui, mama lui, soacra lui, copii lui, familia lui, masini, telefoane, abonamente la telefoane, viata, bani, ce face el. Efectiv a vorbit in continuu pentru 3,5 ore.

Once I left the airport I saw how beautiful Bucharest can be in the beginning of summer. Everything is green and clean and colorful. It is a pleasure to be here at this time of the year.

I’m going to be here for 2 weeks and after that I will be jumping on to another flight, this time I have a very beautiful destination: California, USA.

In momentul in care am iesit din aeroport am vazut cat de frumos e Bucurestiul in acest inceput de vara. Totul e verde si curat si florile sunt inflorite, la fel si copacii. Este o adevarata placere sa fii in aici in perioada asta a anului.

O sa fiu aici pentru 2 saptamani dupa care voi avea un alt avion de luat, de data asta voi avea o destinatie foarte frumoasa: California, USA.

DSC00236 DSC00264 DSC00269 DSC00291 DSC00292 DSC00294

I am the happiest person in the snow 🙂

Enjoy and have fun !

3 comments

Leave a Reply

